fredag 19. august 2011

Spa weekend i Tallin

 I august i fjor unnet vi oss en spa weekend i Tallin, og bodde på et hotell som lå rett utenfor gamlebyen.






Gamlebyen er utrolig sjarmerende og det er der det skjer.
Jeg var veldig overrasket over maten. Fikk kjempegod mat på alle restaurantene vi besøkte :)
Peppersack og Olde Hansa er et must å besøke.
Vi spiste lunch på en liten og koselig restaurant som heter Oliver. Servicen var upåklagelig :))) Spabehandlinger er utrolig billig i Tallin, og anbefaler hot stone massasje. DEILIG!!!!




Veldig glad jeg hadde med gode sko, for det er brostein i gatene.
 Som fin dame på kvelden tok jeg på meg høye hæler. Det gjelder å passe på så  man ikke heller innpå for mye av den gode vinen vi ble servert, så man vrikker foten ;) 










Skåååål!!!!







Dette er en utrolig koselig liten cafe´vi gikk innom for å ta en kaffe.



Det var markeder overalt hvor man kan få kjøpt babouska´er i alle farger og størrelser. Strikket ull klær fikk man kjøpt for en veldig billig penge og det var mye fint. Jeg kjøpte meg en kjempefin poncho.
Og det er jo veldig trendy nå i høst.




Vi ble tatt godt  imot med å få en shot hver på Olde Hansa, jeg valgte å gi bort min.
Har dårlig erfaringer med shots hehe... 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar