fredag 23. desember 2011

GOD JUL!








Lille julaften med slitne barn og mor, heldigvis en oppegående far i huset. Ikke i nærheten ferdig før julaften som skal feires her hjemme...jaja...det blir vel Jul i huset her også. 
Jeg tar Juleferie fra bloggen i romjulen. Vi har begrenset julelunch/middag til et hyggelig besøk hos mamma 2. juledag. Etter det reiser vi på hytta for å slappe av og feire nyttår. Vi håpet på litt snø så vi kan gå på ski og ake på snowracer, så får vi bare ønske oss det til romjulen ;)
Håper alle får en fredelig romjul, for det syntes jeg alle fortjener!

Jeg var forresten på en nydelig julekonsert i går, med min venninne Anne Line.
Maria Haukaas Mittet og Oslo Gospel Choir på Oslo konserthus var helt fantastisk. Jeg ble rørt til tårer når det hele avsluttet med den kraftigste stemmen, en av herrene i koret sang O´helga natt. 
(Klikk på julesangene)

Jeg ønsker dere alle en riktig GOD JUL!


O´helga natt



                                                    En stjerne skinner i natt







                            Vi sees igjen på nyåret!
                                 Klem fra Monica

1 kommentar: