tirsdag 21. februar 2012

Favoritter i interiørbutikkene

Jeg tok noen bilder fra nærbutikken Ditt hjem,
en kjempekoselig liten interiørbutikk og café her på Langhus.


Når jeg går innom interiørbutikker kommer jeg alltid ut med en pose med et eller annet. Det er jo alltid et eller annet man har lyst på, og det behøver ikke være store ting...såper, lys, lysestaker, servietter, pyntegjenstander, gaver, potter osv.
 Jeg har også blitt en stor tilhenger av de kunstige plantene som ser helt utrolig bra ut. 
Jeg så forresten et Oliventre sist jeg stakk innom butikken i nærheten hvor vi bor, det treet har jeg har veldig lyst på.
Oliventrær er utrolig vanskelig å holde her i landet men dette treet har ekte stamme, med kunstige blader og oliven. Varer i en evighet :)


Bilde har jeg tatt i interiørbutikken Ditt Hjem.
Små søte esker med pastiller.

Tante Pose har nydelige nostalgiske pilleesker og bokser med litt søtt. 
Kjempefine gaver!



Søte bokser til barna som kan brukes til matboks senere.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar