onsdag 14. mars 2012

Ønskeliste for våren/sommer


Om jeg gleder meg til å reise i påsken..... Det er helt uvirkelig @ vi skal være borte så lenge og jeg har aldri vært i Italia før. Nedtellingen har startet og jeg har tittet litt på ting jeg ønsker meg til våren.
Lillegutten vår som faktisk er 10 måneder i dag...(hvor ble av den tiden liksom???)
Han ligger rett ut IGJEN...med omgangssyke. Uff stakkars...det skjærer i mammahjertet når han er så liten og sååå syk. Håper lillegutt blir frisk snart. 
Det blir mye skifting, klesvask, pleie og omsorg + bittelittegranne tid på nettet. Her er noe av det jeg fant som jeg ønsker meg ;)





Mulberry Alexa....LIKER, LIKER, LIKER, LIKER





Disse treskoene fra ShoeLounge tror jeg @ jeg skal innvester i.
Kan se for meg å smette inn i disse når jeg tusler rundt på olivenfarmen i Toscana om 1 måneds tid. 






Sommersolbrillen fra PRADA






Alle som kjenner meg vet @ jeg absolutt elsker kjoler 
 Denne søte sommerkjolen er fra H&M.





1 kommentar:

  1. Du blir nok en sveisen dame på Italia-opphold - i hvert fall om du gir etter for ønskene dine. Den kjolen var kjempesøt! Krysser fingrene for at lillegutt friskner til snart. Klem;)

    SvarSlett