lørdag 28. juli 2012

Ny bil




Bilde av den samme bilen er funnet på Wikipedia.



Jeg har ikke vært veldig aktiv på bloggen i det siste, 
og det skyldes at jeg har mye å henge fingrene i. 
Full jobb, oppussing hjemme, 2 små barn som skal ha sin tid, rengjøring osv osv....
Jeg bruker det siste jeg har av tid igjen på familie og venner.
Vi benytter de få fine dagene vi har med sol og varme til å være ute med gutta.
Vi har badet, grillet, vært på Tusenfryd og kosa oss masse :)
Siden jeg jobber fullt og gutta har ferie så har det gått greit med en bil hittil,
 men når mannen min begynner å jobbe igjen blir vi avhengig av å ha en bil til.
Mannen min har vært flink til å holde utkikk etter bilen jeg var ute etter.
Kravet mitt var en knallrød bil som ikke var altfor liten men heller ingen stasjonsvogn hehe....
Vi kom frem til denne snertne saken, en Peugot 308.
Etter jobb i dag tok vi turen til Tønsberg og herren i bilforretningen åpnet butikken kun for oss.
Jeg fikk en testtur og var storfornøyd :)))
Endelig får jeg min egen bil og far kan få tilbake sin bil.
Bilen min hentes til uken og jeg gleder meg :)))

Ellers følger vi litt med på OL, og i skrivende stund
 er det håndballkamp mellom Norge og Frankrike som gjelder, HEIA; HEIA!!!

HA EN FORTSATT FLOTT HELG, TVI TVI FOR NORGE I OL!!!

Klem fra Monica




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar